El regidor de la CUP planta la visita del conseller Josep Lluís Cleries a Borges i carrega contra les retallades en drets i serveis socials

En motiu de la visita que el Conseller de Benestar Social i Família, Sr. Josep Lluís Cleries, farà el proper divendres dia 30 a la població de les Borges Blanques, l’Assemblea Local de la CUP ha decidit plantar-lo i no assistir a l’acte de rebuda i a la reunió posterior programada amb els regidors del poble.

Considerem aquesta visita mancada de tota finalitat pràctica, atès que serà un acte de caire privat on la ciutadania borgenca en el seu conjunt no ha estat convidada a participar-hi, desaprofitant així el conseller l'oportunitat de conèixer de primera mà l'estat real de les Borges Blanques en matèria de Benestar, Salut i Família i l’oportunitat de que els veïns i veïnes puguin expressar les seves opinions i queixes a les polítiques de retallades i privatitzacions de serveis que la Conselleria impulsa.

Entenem que reunions a porta tancada i sense ordre del dia són alienes al tarannà democràtic i participatiu de la CUP, i és per això que rebutgem l'oferiment de ser-hi presents.

Tanmateix, no ens deixa de sorprendre que, coincidint amb la visita del Conseller, hagin estat enretirats per part de l’Ajuntament tots els cartells que la CUP havia penjat en contra les retallades i en defensa del sector públic a la població i és per això que fem una crida a l’equip de govern a acceptar el dret a la discrepància política i l’oposició a les retallades en matèria de drets socials que el govern convergent de la Generalitat impulsa, també a les Borges Blanques, a les quals no tan sols ens oposem fermament sinó que també combatem.

Les Borges Blanques, 29 de setembre de 2011