Jornada sobre el Model Energètic i Territorial de la CUP

El proper 8 d'octubre, a les 11h a Alfés (Segrià/Garrigues) la gent de la CUP a Ponent ens reunirem per a parlar de medi ambient i sostenibilitat amb la finalitat de posar sobre la taula les diferents possibilitats que al respecte es poden desenvolupar i valorar quina o quines són les que s'adapten més a les necessitats del nostre territori i la seva gent.

La jornada, com tot el seguit de jornades de formació que la territorial de la CUP de Ponent ve duent a terme, és oberta a entitats de defensa del territori, persones interessades en el projecte de la CUP i amics/gues que hi vulgueu assistir i teixir complicitats amb nosaltres per tal de construir un model alternatiu.

Intervindran:

Josep López Jovani, responsable de medi ambient de la CUP a Girona

Esther Sancho, advocada

Joan Vázquez, ecologista

Ramon Queralt, ambientòleg

i totes aquelles persones interessades en deixar constància del seu punt de vista o dels seus coneixements en la matèria.

Els i les que us vulgueu quedar a dinar, heu de reservar tiquet per al dinar popular enviant un mail a [email protected]

Organitza: Territorial de la CUP a Ponent
Col·labora: Confraria gastronòmica, La Segismunda