La CUP es posiciona en contra de la pujada del rebut de l'aigua i crida a la pressió popular per a evitar-la

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de les Borges Blanques es posiciona en contra de l'augment del rebut de l'aigua en un 14.88% que el govern de CiU i IBB preparen de cara al proper ple municipal del 2 de novembre, i que ha de servir per aprovar les ordenances fiscal per al proper any.

En aquest sentit, la CUP denuncia el tracte de favor encobert entre l'Ajuntament i l'empresa subministradora, Sorea, qui, a canvi de finançar unes obres de rehabilitació del dipòsit municipal, obliga al consistori de Borges a efectuar una pujada del rebut de l'aigua en una xifra al nostre parer desorbitada, així com a la substitució de tots els comptadors d'aigua a la població, i repercutint el cost d'aquest canvi en el rebut de l'aigua.

L’Assemblea local de la CUP a les Borges Blanques denuncia per obscurantistes i poc transparents les negociacions dutes a terme entre l’Ajuntament i l’empresa concessionària, negociades a esquenes del poble, i que a la pràctica suposaran un sobrecàstig en els sectors populars ja prou castigats per la crisi i les retallades socials per una banda i l’afavoriment d’una empresa que especula amb el subministrament d’un servei de primera necessitat per l’altra.

Per tots els motius exposats amb anterioritat, al CUP crida a la ciutadania borgenca a l’assistència i participació en el ple extraordinari de 2 novembre a les 21.00 a la sala de plens de l’Ajuntament, per tal d’exercir la pressió necessària i justa per aturar la mesura que impulsa l’equip de govern

Les Borges Blanques, 28 d’octubre de 2011