Prop de 50 persones participen en l’acte informatiu sobre la privatització del sistema sanitari

Aquest passat dissabte dia 18 de febrer, prop d’un cinquantena de persones han participat en l’acte informatiu que la CUP ha organitzat a Les Borges Blanques per donar continuïtat a la campanya contra la privatització del sistema sanitari a Ponent i a la moció presentada en el darrer ple de l’Ajuntament, en defensa d’un sistema sanitari públic i de qualitat, que va ser tombada amb els vots contraris de CiU i IBB.

En l’acte organitzat a la Sala de Cultura hi han intervingut el regidor de la CUP a la població Gerard Cabezuelo i el membre de la Junta de Personal de l'Arnau, Ramon Alonso, que han exposat els plans de la Conselleria de Salut que encapçala Boi Ruiz de trossejar els CAPs i l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova en petites empreses i iniciant així la seva posterior privatització, que ja s'apunta des de diversos mitjans de comunicació i a través d'informes de la pròpia conselleria i que han fet una defensa de la necessitat de que usuaris, personal del sector sanitari i societat civil uneixin esforços en preservar les conquestes en matèria de salut i drets socials.

L'acte forma part d'una campanya de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) en defensa del model sanitari públic que tindrà continuïtat en les properes setmanes en d'altres poblacions de Ponent, amb d’altres xerrades informatives i mocions als plens municipals.

Les Borges Blanques, 19 de gener de 2012